رفع مشکل تنش آبی بخشی از روستاهای کرمانشاه با ایجاد مجتمع آبرسانی – خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان

رفع مشکل تنش آبی بخشی از روستاهای کرمانشاه با ایجاد مجتمع آبرسانی - خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار هانسی، احسان خسروی در دومین جلسه هم اندیشی آب شرب روستایی با محوریت تأمین آب روستاهای بیلوار، مرکزی و کوزران، که در سالن جلسات فرمانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: سه مجتمع آبرسانی جهت کمک به برطرف شدن تنش آبی در روستاهای کوزران راه اندازی می‌شود.

وی افزود: با پروژه‌های در دست اقدام در روزهای آتی از طریق یک یک چاه در شهرستان دالاهو آب مورد نیاز روستاهای باباکوسه و روستاهای همجوار تأمین می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری کرمانشاه خاطر نشان کرد: اقدامات صورت گرفته در بخش مرکزی طی سال‌های قبل در بخش عمرانی مورد بررسی و بازبینی قرار گرفته است.

خسروی افزود: در این جلسه خدمات مربوط به این مناطق مطرح و در خصوص رودخانه بیجانه نیز مقرر شد که شکستگی لوله‌های آن بررسی و رفع شود.

وی با تاکید بر اینکه با تعامل دستگاه‌های مربوطه اقدامات لازم در خصوص چاه شهید عسگری جهت انتقال به شبکه برق و برقراری آب چاه باید انجام بگیرد، تصریح کرد: با این اقدام آب شهری آن قطع و با هدف خودکفایی از آب چاه‌های روستایی استفاده خواهند کرد.

خسروی افزود: در خصوص پروژه ورمنجه نیز مقرر شده مناقصه‌ای ظرف ۲ ماه آینده انجام و حفر چاه برای تأمین آب صورت بگیرد، همچنین در خصوص بخش بیلوار و آبرسانی روستای قلعه لان که چاه آن ایجاد شده است و برای تأمین برق آن اقدامات و مکاتبات لازم انجام خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: در خصوص مجتمع سورنی مقرر شد در راستای تأمین آب شرب و نیز تعیین محل افتتاح چاه بازدید مشترکی توسط آب منطقه‌ای و آب و فاضلاب در این منطقه به عمل بیاید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رفع مشکل تنش آبی بخشی از روستاهای کرمانشاه با ایجاد مجتمع آبرسانی – خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رفع مشکل تنش آبی بخشی از روستاهای کرمانشاه با ایجاد مجتمع آبرسانی – خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.