روایت رییس سازمان برنامه و بودجه از بودجه 1402/ درآمدهای دولت چه تغییری کرد؟

روایت رییس سازمان برنامه و بودجه از بودجه 1402/ درآمدهای دولت چه تغییری کرد؟

به گزارش خبرگزاری هانسی، داود منظور در صفحه خود در فضای مجازی آماری نوشت: سال 1402 به لحاظ بودجه ای و تامین مالی دستگاه های اجرایی به خوبی پشت سر گذاشته شد، به طوری که در مجموع 2100 هزار میلیارد تومان تجهیز منابع انجام شد که نسبت به سال 1401 رشدی نزدیک به 38 درصد را تجربه کرده است.

رییس سازمان برنامه و بودجه افزود: تخصیص اعتبارات هزینه ای به میزان 1620 هزار میلیارد تومان انجام شد که نسبت به سال 1401 رشد 43 درصدی داشته است. تخصیص اعتبارات طرح های تملک دارایی های ثابت با 20 درصد رشد به 303 هزار میلیارد تومان رسید.

وی تصریح کرد: درآمدهای پایدار دولت شامل درآمدهای مالیاتی، گمرکی و سود سهام شرکت های دولتی 57 درصد رشد داشت و واگذاری دارایی های سرمایه ای شامل صادرات نفت و گاز با رشد 17 درصدی همراه بود.

223225

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "روایت رییس سازمان برنامه و بودجه از بودجه 1402/ درآمدهای دولت چه تغییری کرد؟" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "روایت رییس سازمان برنامه و بودجه از بودجه 1402/ درآمدهای دولت چه تغییری کرد؟"، کلیک کنید.