زلزله‌ای به بزرگی ۵ ریشتر کاشمر را لرزاند

زلزله‌ای به بزرگی ۵ ریشتر کاشمر را لرزاند

آفتاب‌‌نیوز :

حجت اله شریعتمداری با بیان اینکه زمین‌ لرزه در ۶ کیلومتری کاشمر به وقوع پیوست، اظهار کرد: این زمین‌لرزه در عمق ۶ کیلومتری در ساعت ۱۳ و ۲۴ دقیقه و ۴۶ ثانیه به وقوع پیوست.

وی با اشاره به اینکه زمین‌لرزه در طول جغرافیایی ۳۵.۲۷ شمالی و ۵۸.۴۱ شرقی ثبت شده است، بیان کرد: تمامی نیروهای ستاد مدیریت بحران در آماده‌باش کامل هستند.

فرماندار کاشمر با اعلام اینکه زمین لرزه بین کاشمر و خلیل‌آباد بوده است، خاطرنشان کرد: نیروهای ارزیاب به مناطق اعزام شده‌اند، تاکنون از خسارت‌های احتمالی این زلزله در روستاهای شهرستان کاشمر گزارشی دریافت نشده است.

وی با بیان اینکه این زلزله در ۶ کیلومتری کاشمر، ۱۱ کیلومتری خلیل‌‎آباد و ۲۳ کیلومتری ریوش رخ داده است، گفت: با توجه به اینکه احتمال وقوع پس لرزه وجود دارد از شهروندان درخواست می‌شود نکات ایمنی را رعایت کنند.

این زمین لرزه در شهرهای کاشمر، خلیل‌آباد، کوهسرخ و بردسکن احساس شد و تمامی نیروهای ستاد مدیریت بحران در حالت آماده‌باش هستند.

شدت زمین لرزه به حدی بوده که در خطوط ارتباطی تلفن همراه اختلال ایجاد شده است. هم اکنون تیم های امدادی و واکنش سریع هلال‌احمر به منطقه اعزام شدند.

کاشمر در فاصله ۲۲۸ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "زلزله‌ای به بزرگی ۵ ریشتر کاشمر را لرزاند" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "زلزله‌ای به بزرگی ۵ ریشتر کاشمر را لرزاند"، کلیک کنید.