طارمی و سردار هم رکورد علی دایی را می شکنند؟

طارمی و سردار هم رکورد علی دایی را می شکنند؟

به گزارش خبرگزاری هانسی؛ مهدی طارمی و سردار آزمون در یک قدمی شکستن یک رکورد دیگر هستند و هرکدام از آنها با زدن یک گل مقابل ازبکستان از علی دایی عبور خواهند کرد و با 4 گل بالاتر از علی دایی سه گله قرار خواهند گرفت.

به نقل از ورزش سه طارمی در مقدماتی جام جهانی 2018، دیدار دوستانه مهرماه 99 و بازی رفت مقدماتی جام جهانی 2026 برای تیم ملی ایران گلزنی کرد تا تعداد گل های خود را به عدد 3 برساند، سردار آزمون هم در مقدماتی جام جهانی 2018، دیدار دوستانه هانسی 99 و مسابقات قهرمانی آسیای مرکزی 2023کافا برای تیم ملی گلزنی کرده است.

این دو بازیکن با گلزنی هفته گذشته مقابل هنگ کنگ رکوردشکنی کردند و به بهترین گلزن مقابل این تیم تبدیل شدند و حالا به دنبال این هستند تا در مقابل یک تیم آسیایی دیگر بهترین آمار را داشته باشد.

زوج گلزن تیم ملی فوتبال ایران از آماده ترین بازیکنان آسیا هستند که عملکرد خوبی در پیراهن تیم ملی دارند و در بازی امروز مقابل ازبکستان هم امید اول گلزنی تیم ملی خواهند بود.

دیدار ایران و ازبکستان امروز ساعت 20:30 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

257 251

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "طارمی و سردار هم رکورد علی دایی را می شکنند؟" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "طارمی و سردار هم رکورد علی دایی را می شکنند؟"، کلیک کنید.