فوت دلخراش کودک اردستانی

فوت دلخراش کودک اردستانی

آفتاب نیوز :

جواد مطیعی اظهار کرد: ساعت 19:10 دقیقه امروز دوشنبه گزارش تصادف خودرو نیسان در بلوار شهید سلیمانی (پایین تر از کلانتری 11) به اورژانس 115 اطلاع داده می شود که بلافاصله یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: با حضور نیرو های اورژانس در محل حادثه مشخص می شود بر اثر برخورد شدید وانت نیسان با کودک 2/5 ساله وی دچار آسیب دیدگی و شکستگی در قسمت سر می شود.

مسوول فوریت های پزشکی اردستان یادآور شد: علیرغم میزان صدمات وارده و عدم علایم حیاتی، همکاران ما اقدامات اولیه و احیا را برای این کودک انجام می دهند و وی را به بیمارستان منتقل می کنند.

مطیعی خاطرنشان کرد: متاسفانه بر اثر خونریزی های زیاد و ضربه شدیدی که به سر وارد شده بود، این کودک در بیمارستان شهید بهشتی اردستان فوت می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فوت دلخراش کودک اردستانی" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فوت دلخراش کودک اردستانی"، کلیک کنید.