قائم‌مقام وزیر میراث‌فرهنگی کشور به اصفهان آمد

قائم‌مقام وزیر میراث‌فرهنگی کشور به اصفهان آمد

هانسی/اصفهان قائم‌مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در سفری یک‌روزه به استان اصفهان آمده است.

به گزارش هانسی و به نقل از اداره امور فرهنگی، روابط عمومی و امور اجتماعی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، ساعتی قبل “علی دارابی” قائم‌مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی کشور، امروز شنبه (۲۱ مهرماه) در سفری یک روزه به اصفهان آمده است.

براساس خبر بیان شده ازسوی این اداره، قائم‌مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی کشور در این سفر از محور شرق استان اصفهان و از روستاهای این محور همچون روستای برسیان، روستای هدف گردشگری قهی، روستای قورتان و ارگ عظیم قورتان به‌عنوان دومین ارگ بزرگ خشتی ایران بازدید می‌کند.

دارابی همچنین علاوه بر بازدید از بناهای تاریخی شهر ورزنه در محور شرق استان با فرمانداران و شهرداران این محور نیز نشست‌هایی خواهد داشت.

پایان خبر هانسی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قائم‌مقام وزیر میراث‌فرهنگی کشور به اصفهان آمد" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قائم‌مقام وزیر میراث‌فرهنگی کشور به اصفهان آمد"، کلیک کنید.