قربانی: امیدوارم جواب اعتماد قلعه نویی را به خوبی بدهم – خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان

قربانی: امیدوارم جواب اعتماد قلعه نویی را به خوبی بدهم - خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار هانسی، محمد قربانی هافبک تیم ملی فوتبال ایران در حاشیه تمرین امروز یکشنبه 20 خرداد تیم ملی اظهار داشت: مسافت طولانی تا هنگ کنگ طی کردیم و خدا را شکر که توانستیم بازی را پیروز شویم.

او ادامه داد: ازبکستان در میان تیم های خوب آسیا قرار دارد و بازی سختی را برابر این تیم در پیش داریم و امیدوارم با پیروزی در این دیدار صدرنشینی خود را قطعی کنیم. بازیکنان جوان از انگیزه بالایی برخوردار هستند تا به تیم ملی کمک کنند و از قلعه نویی بابت اعتماد به جوانان تشکر می کنم و امیدوارم جوان اعتماد او را به خوبی بدهیم.

قربانی در خصوص مصدومیت خود گفت: چیز خاصی نیست و آماده بازی هستم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قربانی: امیدوارم جواب اعتماد قلعه نویی را به خوبی بدهم – خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قربانی: امیدوارم جواب اعتماد قلعه نویی را به خوبی بدهم – خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.