قصور مدیریت بیمارستان قائم (عج) رشت کاملاً مشهود است – خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار هانسی، سید محمود حسینی پور ظهر چهارشنبه در بازدید از بیمارستان دچار حریق شده قائم رشت اظهار کرد: با سرکشی از بیماران حادثه دیده و همچنین بررسی از زوایای مختلف حریق بیمارستان قائم به سر نخ‌های خوبی رسیدیم.

قصور مدیریت بیمارستان قائم در این حادثه کاملاً مشهود است

سرپرست معاونت پارلمانی ریاست جمهوری با بیان اینکه قصور برخی افراد حادثه حریق بیمارستان قائم محرز شده است، گفت: قصور مدیریت بیمارستان قائم در این حادثه کاملاً مشهود است و تصمیم به برکناری این مدیر گرفته شد.

قصور مدیریت بیمارستان قائم در این حادثه کاملاً مشهود است

حسینی پور با تاکید بر لزوم نظارت و بازرسی بیشتر پرونده حادثه آتش سوزی بیمارستان قائم رشت بیان کرد: در این رابطه برخی از مدیران و مسؤولان امر به دلیل قصور و کوتاهی عزل می‌شوند و کار کارشناسی و علت یابی توسط دادستان محترم با همکاری همه دستگاه‌ها در حال انجام است.

وی با تاکید بر اینکه دستورات لازم برای رفع هر چه سریع‌تر مشکلات انجام شده است، گفت: امیدوار هستیم بعد اقدامات انجام گرفته بازسازی و فعالیت بیمارستان با مدیر جدید و مورد تأیید دانشگاه علوم پزشکی گیلان صورت می‌گیرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قصور مدیریت بیمارستان قائم (عج) رشت کاملاً مشهود است – خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قصور مدیریت بیمارستان قائم (عج) رشت کاملاً مشهود است – خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.