لیگ برتر بسکتبال| طبیعت برنده فینال نخست/ شکار عقابها در تهران

لیگ برتر بسکتبال| طبیعت برنده فینال نخست شکار عقابها در تهران

تیم طبیعت در فینال نخست لیگ برتر بسکتبال آقایان به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری هانسی، فینال اول تیم های شهرداری گرگان و طبیعت از بیست و پنجمین دوره لیگ برتر بسکتبال آقایان ایران امروز جمعه 28 اردیبهشت ماه برگزار شد.

تیم شهرداری گرگان این بازی را با نتیجه 76 بر 79 واگذار کرد و سری 1 بر صفر به سود تیم طبیعت تهران شد.نیکولا دراگوویچ بازیکن با 13 امتیاز، 8 ریباند، 4 پاس گل و کارایی 19 بهترین بازیکن این دیدار بود.

فینال دوم لیگ برتر بسکتبال آقایان بین تیم های شهرداری گرگان و طبیعت تهران روز یکشنبه 30 اردیبهشت ماه ساعت 16 به میزبانی شهر گرگان برگزار خواهد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لیگ برتر بسکتبال| طبیعت برنده فینال نخست/ شکار عقابها در تهران" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لیگ برتر بسکتبال| طبیعت برنده فینال نخست/ شکار عقابها در تهران"، کلیک کنید.