«محفل شعر شهید جمهور» در قم برگزار می شود – خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان

«محفل شعر شهید جمهور» در قم برگزار می شود - خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار هانسی، «محفل شعر شهید جمهور» از سوی دبیرخانه جشنواره هنر آسمانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به مناسیت هفتیمن روز شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی و دیگر شهدای راه خدمت، در شهر مقدس قم برگزار می شود.

این برنامه روز دوشنبه 7خرداد 1403 و از ساعت 17 در سالن اجتماعات مدرسه علمیه دارالشفاء برگزار می شود.

«محفل شعر شهید جمهور» با اجرای نجم الدین شریعتی و نوای ابوذر بیوکافی همراه خواهد بود و چهره های شناخته شده عرصه شعر آیینی از جمله میلاد عرفان پور مدیر مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری و حامد عسکری شعرخوانی خواهند شد.

در این برنامه شاعران برتر حوزه های علمیه از جمله حجج اسلام سید محمد بابامیری، جواد محمدزمانی، محمدحسین انصاری نژاد، محمدمهدی خانمحمدی نیز شعرخوانی می کنند.

در ادامه نیز شاعرانی از جمله رضا خورشیدی فر، سید علی نقیب، محمدمتین کریمی، راضیه جبه داری، عاطفه خرمی، عاطفه جوشقانیانبا محوریت شهدای خدمت اشعار خود را قرایت می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین ملانوری، معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه نیز در این برنامه سخنرانی خواهد کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "«محفل شعر شهید جمهور» در قم برگزار می شود – خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "«محفل شعر شهید جمهور» در قم برگزار می شود – خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.