«مرگ رابین هود» با بازی هیو جکمن فرا می رسد

«مرگ رابین هود» با بازی هیو جکمن فرا می رسد

به گزارش خبرگزاری هانسی، «مرگ رابین هود»، یکی از بسته های بازار داغ جشنواره فیلم کن امسال بود و در حالی که A24 حقوق این پروژه را برای آمریکا به دست آورد، اکنون کمپانی «ترو بریت» هم حقوق آن را برای بریتانیا خریداری کرده است.

هانسی نوشت:داستان این فیلم در جنگل شروود می گذرد و با بازی هیو جکمن و جودی کامر به کارگردانی مایکل سارنوسکی سازنده فیلم تحسین شده «خوک» و «یک مکان ساکت: روز اول» که به زودی اکران می شود، ساخته خواهد شد.

در «مرگ رابین هود» شاهزاده دزدها جوراب شلواری سبز خود را عوض کرده و تبدیل به فردی در نبرد با تنهایی فرسوده کننده شده که خود را در حال دست و پنجه نرم کردن با گذشته اش می بیند و در این میان یک زن مرموز به او شانس نجات می دهد. تولید این فیلم فوریه یا مارس 2025 آغاز می شود.

«لیریکال میدیا» سرمایه گذاری فیلم را انجام می دهد و سارنوسکی و جکمن از تهیه کنندگان اجرایی خواهند بود.

زیگی کاماسا، رییس سابق لاینیزگیت انگلستان و اروپا که کمپانی «ترو بریت» را تاسیس کرده گفت به بازگرداندن قهرمان های داستانی بریتانیا به صحنه جهانی فکر می کند و این فیلم هم با 2 بازیگر بزرگ جهانی برداشتی متفاوت از شخصیت محبوب فولکلور انگلیسی را تصویر می کند.

245220

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "«مرگ رابین هود» با بازی هیو جکمن فرا می رسد" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "«مرگ رابین هود» با بازی هیو جکمن فرا می رسد"، کلیک کنید.