مصدومیت 8 نفر در پی  واژگونی پژو

مصدومیت 8 نفر در پی  واژگونی پژو

آفتاب نیوز :

دکتر سیدمحمد صابری در تشریح این خبر اظهار کرد: ساعت 11:05 ظهر امروز 20 خردادماه بعد از دریافت گزارش واژگونی سواری پژو 405، دو تیم فوریت های پزشکی به محل واقعه اعزام شد.

وی کیلومتر 20 محور راور به کرمان را محل وقوع حادثه اعلام کرد و گفت: در پی این رخداد  هشت نفر مصدوم شدند که بعد از رهاسازی و اقدامات درمانی مناسب توسط تیم های فوریت های پزشکی به بیمارستان علی ابن ابیطالب(علیه السلام) راور منتقل شدند. 

رییس اورژانس کرمان ادامه داد: زخمی های این حادثه شامل چهار کودک در رده سنی چهار ماهه تا 10 ساله و سه زن و یک مرد در رده سنی 19 تا 34 ساله هستند که ️حال عمومی مصدومان مساعد گزارش شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مصدومیت 8 نفر در پی  واژگونی پژو" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مصدومیت 8 نفر در پی  واژگونی پژو"، کلیک کنید.