مهدوی: سرخابی ها بازی های این هفته را فدای دربی نکنند/اوسمار نگاه ها را نسبت به خود تغییر داد

مهدوی: سرخابی ها بازی های این هفته را فدای دربی نکنند اوسمار نگاه ها را نسبت به خود تغییر داد

بازیکن سابق سرخابی گفت: بازیکنان استقلال و پرسپولیس بازی این هفته را فدای دربی نکنند.

محمدرضا مهدوی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری هانسی، درباره دیدارهای پرسپولیس و استقلال با فولاد و استقلال خوزستان اظهار کرد: کاش یارگیری خوبی که پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات نیم فصل داشت در اول فصل بود تا یحیی گل محمدی جدا نمی شد. به هر تقدیر این اتفاق افتاد و پرسپولیس بازیکنان خوبی را نیر اورونوف، خدابنده لو، عبدالکریم حسن و آل کثیر جذب کرده و به شدت تیم آماده ای شده است. اوسمار توانست نظرات را نسبت به خود تغییر دهد و پرسپولیس را در کورس قهرمانی نگه داشته است. فولاد خوزستان هم با مربی بومی خود تیم خطرناکی است. احمد آل نعمه در تیم ملی هم بازی کرده و تیمش را در حالی به دیدار پرسپولیس می فرستد که حریف دست و پا بسته ای نیست. با حضور تماشاگران یکی از زیباترین بازی های لیگ برتر را خواهیم دید.

وی خاطرنشان کرد: استقلال که در لیگ برتر هفته هاست در صدر جدول ایستاده چند روز قبل شکست تلخی را در خانه مس رفسنجان متحمل شد و قطعاً تلنگری جدی خورد که جدیت بیشتری داشته باشد. اختلافات مدیریت و کادرفنی هنوز در این تیم دیده می شود و اگر حل نشود شرایط را برای استقلال سخت می کند. استقلال خوزستان یارگیری خوبی کرده و تیم بهتری نسبت به نیم فصل دارد و نتایجی که گرفته بر این موضوع صحه می گذارد. با این حال سنگینی کفه ترازو به سوی استقلال تهران است. دیدار دو برادر در اهواز دیدنی است.

مهدوی یادآور شد: دیدارهای پرسپولیس و استقلال پیش از دربی حساسیت خاصی دارد چون هیچ بازیکنی دوست ندارد محروم یا مصدوم باشد و می خواهد بازی کند. با این حال بازیکنانی که در خطر محرومیت هستند نباید با احتیاط بازی کنند و این بازی را فدای دربی کنند چون هر دو بازی را از دست می دهند. امیدوارم شاهد دربی تماشایی باشیم و تیمی که لایق پیروزی است برنده شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مهدوی: سرخابی ها بازی های این هفته را فدای دربی نکنند/اوسمار نگاه ها را نسبت به خود تغییر داد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مهدوی: سرخابی ها بازی های این هفته را فدای دربی نکنند/اوسمار نگاه ها را نسبت به خود تغییر داد"، کلیک کنید.