نقش سازمان غذا و دارو در نظارت، ایمنی و سلامت مواد غذایی

نقش سازمان غذا و دارو در نظارت، ایمنی و سلامت مواد غذایی

رییس سازمان غذا و دارو با اشاره بر نقش این سازمان در نظارت و ایمنی و سلامت مواد غذایی تاکید کرد.

به گزارش هانسی در متن پیام دکتر سید حیدر محمدی به مناسبت روز جهانی غذا ضمن تبریک به فعالان این عرصه آمده است:« شعار امسال، “حق غذا برای زندگی بهتر و آینده‌ای روشن” بر اهمیت دسترسی همگان به غذای سالم و کافی تأکید دارد که نقشی حیاتی در توسعه پایدار، رفع فقر و تأمین سلامت جامعه ایفا می‌کند.

این روز یادآور محرومیت‌های تحمیلی بر مردم مظلوم غزه است؛ کسانی که در ظلم و محاصره رژیم صهیونیستی حتی از دسترسی به ابتدایی‌ترین نیازها مانند غذا و دارو محروم‌اند.

سازمان غذا و دارو نقش مهمی در نظارت بر ایمنی و سلامت مواد غذایی دارد و با سیاست‌گذاری‌های مؤثر می‌تواند در تولید پایدار، کاهش ضایعات و ارتقای تغذیه سالم نقش‌آفرینی کند.

با تلاش همگانی و همراهی مردم می‌توانیم در ساختن آینده‌ای عاری از گرسنگی سهم بسزایی داشته باشیم.»

پایان خبر هانسی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقش سازمان غذا و دارو در نظارت، ایمنی و سلامت مواد غذایی" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقش سازمان غذا و دارو در نظارت، ایمنی و سلامت مواد غذایی"، کلیک کنید.