نوبت عصر مدارس رباط کریم و پرند فردا ساعت 16 تعطیل می شود

نوبت عصر مدارس رباط کریم و پرند فردا ساعت 16 تعطیل می شود

آفتاب نیوز :

مهدی حسینی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران از تعطیلی زودهنگام مدارس نوبت عصر رباط کریم و پرند برای در روز سه شنبه 22 اسفند 1402 و مصادف با شب چهارشنبه آخر سال خبر داد.

رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان رباط کریم گفت: به منظور پیشگیری از آسیب های احتمالی شب چهارشنبه آخر سال، همه مقاطع آموزشی شهرستان رباط کریم روز سه شنبه 22 اسفندماه ساعت 16 تعطیل خواهند شد.

وی با اشاره به ضرورت حفظ سلامت دانش آموزان و پیشگیری از حوادث ناگوار در شب چهارشنبه آخر سال، از خانواده ها خواست تا با فرزندان خود در خصوص خطرات استفاده از مواد محترقه و ترقه بازی صحبت کنند و از حضور آنها در تجمعات و محل های پرخطر جلوگیری کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نوبت عصر مدارس رباط کریم و پرند فردا ساعت 16 تعطیل می شود" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نوبت عصر مدارس رباط کریم و پرند فردا ساعت 16 تعطیل می شود"، کلیک کنید.