هاشمی: شاهد حضور پررنگ تر مردم و ورزشی ها در راهپیمایی هستیم – خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان

هاشمی: شاهد حضور پررنگ تر مردم و ورزشی ها در راهپیمایی هستیم - خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری هانسی، کیومرث هاشمی که امروز در راس خانواده بزرگ ورزش در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کرده است، گفت: چهل و پنج سالگی پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک می گویم. خوشبختانه هرسال شاهد حضور پرشورتر و پررنگ تر جامعه ایران و ورزش و جوانان در راهپیمایی این روز باشکوه هستیم.

وی با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری و خون شهدا پشت این نظام و انقلاب است، خاطرنشان کرد: مردم با حضور در راهپیمایی نشان می دهند که پایبند به خون شهدا و آرمان های نظام هستند و اینکه رهرو خوبی برای نظام به حساب می آیند. 

هاشمی با بیان اینکه امیدوارم هرساله این حضور پرشورتر باشد، گفت: مسیر صعب العبور انقلاب تا به امروز با موفقیت سپری شده و امیدوارم این موفقیت ادامه داشته باشد. 

وزیر ورزش در پایان تاکید کرد که قطعا تا پای جای برای ایران هستیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هاشمی: شاهد حضور پررنگ تر مردم و ورزشی ها در راهپیمایی هستیم – خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هاشمی: شاهد حضور پررنگ تر مردم و ورزشی ها در راهپیمایی هستیم – خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.