هواشناسی 1403/03/11؛ بارش باران در ارتفاعات البرز

هواشناسی 1403/03/11؛ بارش باران در ارتفاعات البرز

آفتاب نیوز :

 براساس گزارش سازمان هواشناسی کشور، براساس نقشه های همدیدی و آینده نگری روز شنبه در شمال استان های آذربایجان غربی، شرقی و اردبیل، روز یکشنبه علاوه بر این مناطق در ارتفاعات استان های گیلان و مازندران، روز دوشنبه در ارتفاعات استان آذربایجان شرقی و روز سه شنبه در شمال استان آذربایجان غربی، ارتفاعات استان البرز مرکزی و برخی نقاط استان های کردستان، زنجان، قزوین، همدان و مرکزی در ساعات بعدظهر رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت، برخی نقاط گردو خاک پیش بینی می شود.

براساس این گزارش، روز یکشنبه در نوار شمالی کشور کاهش نسبی دما رخ می دهد و در پنج روز آینده در منطقه زابل وزش باد شدید و گرد و خاک رخ می دهد.

همچنین دریای خزر و خلیج فارس نیز در روز یکشنبه مواج می شود.

طبق گزارش سازمان هواشناسی، تهران در پنج روز آینده صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد و دما و هوا بین 24 تا 37 درجه سانتیگراد خواهد بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هواشناسی 1403/03/11؛ بارش باران در ارتفاعات البرز" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هواشناسی 1403/03/11؛ بارش باران در ارتفاعات البرز"، کلیک کنید.