وقوع آتش سوزی و انفجارهای گسترده در شهرک کاسپین قزوین

وقوع آتش سوزی و انفجارهای گسترده در شهرک کاسپین قزوین

هانسی/قزوین سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از وقوع آتش سوزی و انفجارهای گسترده در یکی از واحدهای صنعتی شهرک کاسپین قزوین خبر داد.

حمیدرضا ململی در گفت وگو با هانسی اظهار کرد: ساعت 12:30 امروز 19 خرداد آتش سوزی گسترده ای در شرکت «مایان دیزل» واقع در شهرک صنعتی کاسپین شماره یک رخ داده است. حریق در این شرکت کماکان ادامه دارد و تیم های مختلف آتش نشانی از قزوین، کاسپین، محمدیه و دیگر شهرها در حال اطفا آن هستند.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین تصریح کرد: هم اکنون علی رغم تلاش بی وقفه آتش نشانان جهت اطفاء حریق، به علت حجم زیاد لاستیک، گازوییل و سایر تجهیزات اشتعال زای موجود در شرکت، انفجارهای شدیدی در محل حادثه در حال وقوع است.

وی بیان کرد: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته و از سرایت حریق به بخش های دیگر نیز جلوگیری شده است.

ململی خاطرنشان کرد: علت حادثه در دست بررسی است.

پایان خبر هانسی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "وقوع آتش سوزی و انفجارهای گسترده در شهرک کاسپین قزوین" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "وقوع آتش سوزی و انفجارهای گسترده در شهرک کاسپین قزوین"، کلیک کنید.