«پسران بد» گیشه سینمای جهان را گرفت

«پسران بد» گیشه سینمای جهان را گرفت

آفتاب نیوز :

این کمدی اکشن با بازی مجدد «ویل اسمیت» و «مارتین لارنس» اولین فیلم مهم گیشه تابستان 2024 است که بسیار فراتر از انتظارات اکران شده و بارقه امید را برای گیشه نه چندان پررونق این روزهای سینمای جهان زنده نگه داشته است.

 فیلم «پسران بد: بران یا بمیر» محصول کمپانی سونی به کارگردانی کارگردانان بلژیکی عادل العربی و بلال فلاح در نخستین هفته اکران خود فراتر از پیش بینی ها عمل کرد و 56 میلیون دلار در آمریکا و مجموع 104.6 میلیون دلار در سطح جهانی فروخت.

این فیلم «ویل اسمیت» را دو سال پس از سیلی پرحاشیه در مراسم اسکار 2022 در مسیر بازگشت حرفه ای قرار می دهد.

این فیلم چهارمین قسمت از سری فیلم های «پسران بد» کمپانی سونی است و در آمریکای شمالی امتیاز سینمایی A را در کنار نقدهای کلی مثبت کسب کرده است.

به گزارش هالیوود ریپورتر، «پسران بد: بران یا بمیر» نخستین فیلم گیشه تابستانی است که به طور قابل توجهی فراتز از برآوردهای اولیه اکران شده و همچنین این دومین پرفروش سینمای آمریکا در هفته نخست اکران سال  2024پس از «پادشاهی سیاره میمون ها» است که 58 میلیون دلار در اکران افتتاحیه آمریکا کسب کرده بود.

شروع فیلم در بازارهای خارجی نیز امیدوار کننده بوده، جایی که از محل اکران در 60 کشور 48.6 میلیون دلار فروخت. قسمت جدید «پسران بد» 19.3 میلیون دلار در اروپا جمع آوری کرد و رکوردهایی را در آمریکای لاتین و خاورمیانه نیز به ثبت رساند.

این فیلم با بودجه 100 میلیون دلاری دنباله ای بر فیلم «پسران بد تا ابد» است که در ژانویه 2022 با 62 میلیون دلار فروش افتتاحیه در آمریکا اکران خود را آغاز کرد و در نهایت در گیشه جهانی سینماها 426 میلیون دلار به دست آورد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "«پسران بد» گیشه سینمای جهان را گرفت" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "«پسران بد» گیشه سینمای جهان را گرفت"، کلیک کنید.