پیروزی پر گل تیم ملی هاکی ایران برابر تاجیکستان – خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان

پیروزی پر گل تیم ملی هاکی ایران برابر تاجیکستان - خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری هانسی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون هاکی، تیم ملی هاکی کشورمان در سومین دیدار خود در رقابت های قهرمانی آسیا با نتیجه خیره کننده 37 بر صفر تاجیکستان را درهم کوبید و مقتدارنه بعنوان صدرنشین گروه A به مرحله بعد صعود کرد.

گل های تیم ملی را در این جشنواره گل، امیر مهدی میرزاخانی 15، پیام لشگری و محمد یمانی هرکدام 5 گل، مهدی شاهرخی 4، حمید نورانیان و سجاد ممی زاده و عارف حامدی هرکدام 2 و عارف محمدی و محمد اثنی اشری هرکدام یک گل بثمر رساندند.

محمد یمانی نیز به عنوان بازیکن برتر دیدار انتخاب شد.

با پایان دیدار های تیم ملی در مرحله گروهی؛ هاکی بازان کشورمان فردا ساعت 16:15 به وقت تهران به مصاف تیم دوم گروه B خواهند رفت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیروزی پر گل تیم ملی هاکی ایران برابر تاجیکستان – خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیروزی پر گل تیم ملی هاکی ایران برابر تاجیکستان – خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.