پیشنهاد مرکز ملی فضای مجازی به کاندیداهای ریاست جمهوری

پیشنهاد مرکز ملی فضای مجازی به کاندیداهای ریاست جمهوری

سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی تاکید کرد که فضای مجازی بستر بسیار خوبی برای ارایه دیدگاه ها و برنامه ها برای کاندیدهای انتخابات ریاست جمهوری است و پیشنهاد می کنم هر 6 کاندیدای محترم از این فضا جهت ارایه برنامه ها استفاده کنند.

به گزارش هانسی، شورای نگهبان امروز بررسی صلاحیت داوطلبان چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را به پایان رساند و ستاد انتخابات کشور هم اسامی نامزد نهایی این انتخابات را اعلام کرد که مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، سیدامیر حسین قاضی زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف تایید صلاحیت شدند.

در این راستا، حسین دلیریان- سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی- با انتشار پستی در یک شبکه اجتماعی اظهار کرد: فضای مجازی بستر بسیار خوبی برای ارایه دیدگاه ها و برنامه ها برای کاندیدهای انتخابات ریاست جمهوری است و پیشنهاد می کنم هر 6 کاندیدای محترم از این فضا جهت ارایه برنامه ها استفاده کنند.

وی افزود: مرکز ملی فضای مجازی هم برای کمک به استفاده درست کاندیدها از فضای مجازی برنامه ریزی بسیار خوبی انجام انجام داده است.

دلیریان تاکید کرد: از سوی دیگر هیچ فرد، ستاد یا هواداری حق ندارد با استفاده از فضای مجازی محتوای دروغ، خلاف واقع و تهمت آمیزی منتشر کند.

پایان خبر هانسی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیشنهاد مرکز ملی فضای مجازی به کاندیداهای ریاست جمهوری" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیشنهاد مرکز ملی فضای مجازی به کاندیداهای ریاست جمهوری"، کلیک کنید.