چنگال‌های فولادی گلوی تجن را خراشید

چنگال‌های فولادی گلوی تجن را خراشید

هانسی/خراسان رضوی رئیس اداره منابع آب شهرستان سرخس از متوقف کردن عملیات برداشت غیرمجاز مصالح از رودخانه‌ مرزی تجن و توقیف ادوات توسط اداره منابع آب سرخس خبر داد.

مرتضی کریمی فرد در گفت و گو با هانسی گفت: کارشناسان آب‌های سطحی این اداره در بازدید از رودخانه‌های شهرستان، متوجه برداشت غیرمجاز مصالح رودخانه‌ای از بستر رودخانه تجن شدند که با هماهنگی دادستان شهرستان و همکاری نیروی مرزبانی نسبت به توقف عملیات اقدام کرده و ادوات را به پارکینگ منتقل کردند.

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه این برداشت‌ها موجب تخریب بستر و تغییر وضعیت رودخانه شده و خسارات جبران‌ناپذیری را هنگام وقوع سیل به بار می‌آورد، برداشت‌های غیراصولی و غیرمجاز از بستر رودخانه قابل گذشت نبوده و این اداره با این گونه اقدامات برخورد قانونی خواهد کرد.

رئیس اداره منابع آب شهرستان سرخس صیانت از منابع آب در چارچوب وظائف محوله و قانون را از رسالت‌های اصلی امور منابع آب شهرستان دانست و بیان کرد: برخورد با متخلفین و برداشت کنندگان غیر مجاز در این بخش به صورت جدی و در چارچوب قانون انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه حفظ و صیانت از منابع آب زیرزمینی امری ضروری است، بر لزوم همکاری مردم، دستگاه‌ها و سازمان‌های مرتبط برای صیانت از منابع آبی تاکید کرد.

پایان خبر هانسی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "چنگال‌های فولادی گلوی تجن را خراشید" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "چنگال‌های فولادی گلوی تجن را خراشید"، کلیک کنید.