کالبد شکافی دادستانی کرمان از پروژه های معادن راکد جنوب / لزوم مقابله با دلال بازی ها

کالبد شکافی دادستانی کرمان از پروژه های معادن راکد جنوب / لزوم مقابله با دلال بازی ها

به گزارش خبرگزاری هانسی ؛  مهدی بخشی در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم جنوب استان کرمان اعلام کرد: این منطقه ظرفیت های گردشگری مناسبی دارد اما بستری برای درآمدزایی از آن برای مردم جنوب ایجاد نشده است تا در پیشگیری از جرایم هم موثر باشد.

او افزود: برخورد با مشکلاتی همچون قاچاق سوخت، سلاح، اتباع غیرمجاز و قاچاق مواد مخدر، گروگانگیری هایی که به دلیل مبادلات مواد مخدر انجام می شود و سرقت در اولویت دستگاه قضایی، انتظامی و دولت در جنوب استان است اما اینها ارتباط معناداری با وضعیت اقتصادی جنوب استان دارند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کرمان تاکید کرد: اگر برنامه هفتم به نحو احسن در جنوب کرمان اجرا نشود به کاهش این جرایم نمی رسیم.

وی تصریح کرد:  حاصل و دسترنج مردم جنوب روی زمین می‌ماند، از الگوی کشت مناسبی برخوردار نیستیم و هیچ توجهی به جهش تولید در کشاورزی نداریم.
دادستان کرمان با اشاره به اینکه قوه قضاییه نیز دغدغه‌ رونق تولید دارد اظهار کرد: افزایش تولید باعث کاهش بزهکاری در جامعه می‌شود.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کالبد شکافی دادستانی کرمان از پروژه های معادن راکد جنوب / لزوم مقابله با دلال بازی ها" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کالبد شکافی دادستانی کرمان از پروژه های معادن راکد جنوب / لزوم مقابله با دلال بازی ها"، کلیک کنید.