کشف مشروبات الکلی، آلات شیطان‌پرستی و انواع مواد توهم‌زا

کشف مشروبات الکلی، آلات شیطان‌پرستی و انواع مواد توهم‌زا

اعضای گروه ۲۹ نفره شیطان‌پرستی در شیروان دستگیر شدند.

به گزارش گروه فرهنگی و جامعه خبرگزاری علم و فناوری هانسی، فرمانده انتظامی خراسان شمالی اعلام کرد : ماموران در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر اینکه افرادی در یک باغ ویلا گرد هم جمع شده‌اند و مشغول انجام مراسمات شیطان‌پرستی هستند بلافاصله موضوع ‌در دستور کار قرار گرفت.

مأموران بعد از شناسایی محل مراسم به آنجا اعزام و با هماهنگی‌های به‌عمل آمده ۲۹ زن و مرد را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

در بازرسی از مکان حضور این افراد مشروبات الکلی، آلات شیطان‌پرستی و انواع مواد توهم‌زا کشف شد و افراد دستگیر شده اکثرا غیربومی بودند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کشف مشروبات الکلی، آلات شیطان‌پرستی و انواع مواد توهم‌زا" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کشف مشروبات الکلی، آلات شیطان‌پرستی و انواع مواد توهم‌زا"، کلیک کنید.