فراعنه در حسرت آمرام و متیور!/ عکس

به گزارش خبرگزاری هانسی و بر اساس گزارش کانال خبری پارتیزان، مصر به دنبال خریداری 24 فروند جنگنده تایفون است و انتظار می رود که حتی در صورت موافقت با خرید آن، تایفون های مصری به سرنوشت رافال های این کشور که فاقد موشک هوا به هوای متیور هستند، مواجه شود.

فراعنه در حسرت آمرام و متیور!/ عکس

فراعنه در حسرت آمرام و متیور!/ عکس

فراعنه در حسرت آمرام و متیور!/ عکس

در گذشته نیز زمانی که مصر از فرانسه جنگنده های رافال را خریداری کرد، اسراییل با تحت فشار قراردادن فرانسه، با فروش موشک متیور به مصر مخالفت کرد و رافال های مصری فاقد این موشک در بسته تسلیحاتی خود هستند. انتظار می رود که اسراییل با فروش این موشک هوا به هوا نیز دوباره برای حفظ برتری خود در برابر مصر مخالفت کند.

227323

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فراعنه در حسرت آمرام و متیور!/ عکس" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فراعنه در حسرت آمرام و متیور!/ عکس"، کلیک کنید.