اموال مدارس نباید در اختیار نامزدهای انتخاباتی قرار بگیرد – خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان

اموال مدارس نباید در اختیار نامزدهای انتخاباتی قرار بگیرد - خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار هانسی، نقی سیاهکالی مرادی صبح امروز در جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به حضور پرشور و حماسی مردم غیور و ولایت مدار استان قزوین اظهار کرد: حضور حماسی مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن بهمن مایه عزت و برکت برای جمهوری اسلامی ایران شد.

وی افزود: بروز و ظهور فرهنگیان و دانش آموزان به ویژه در اجرای سرود 1357 نفره بر شکوه این مراسم افزوده بود و بر خود لازم می دانم از حضور تمامی اقشار بویژه همکاران گرامی، دانش آموزان عزیز و اولیای بصیر در این راهپیمایی دشمن شکن تقدیر نمایم.

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین در ادامه ضمن تاکید بر پرشور نمودن صحنه انتخابات گفت: ترغیب و تشویق به حضور همگان بویژه رای اولی ها در این رویداد ملی یک واجب شرعی است.

وی تاکید کرد: مدیران مدارس حق استفاده از اموال دولتی برای تبلیغات نامزد انتخاباتی را ندارند و در صورت مشاهده برخورد قانونی خواهد شد.

سیاهکالی با بیان اینکه اردوهای دانش آموزی بهترین بستر تحقق اهداف تربیتی است، تصریح کرد: باید تمام شیوه نامه های اردویی رعایت شود و احدی حق اعزام دانش آموز بدون مجوز و بدون عوامل اجرایی لازم به اردو را ندارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اموال مدارس نباید در اختیار نامزدهای انتخاباتی قرار بگیرد – خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اموال مدارس نباید در اختیار نامزدهای انتخاباتی قرار بگیرد – خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.