ویدیو/ افسانه خودکار بیک هویدا واقعی بود؟

ویدیو/ افسانه خودکار بیک هویدا واقعی بود؟

این داستان را بسیاری شنیده ایم که هویدا نخست وزیر رژیم پهلوی پس از پیروزی انقلاب و در دادگاه خودکار بیکی را از جیب خود بیرون آورده و در پاسخ به قاضی که در مدت 13 سال صدارت خود چه کرده ای گفت: «در این مدت قیمت این خودکار ثابت بوده و تغییر نکرده است.»

به گزارش هانسی، این گفته هویدا بارها از سوی سلطنت طلبان تکرار شده و به دلیل تکرار تبدیل به حقیقتی غیرقابل کتمان شده است ولی واقعیت و حقیقت چه بوده است.
دکتر شهریار زرشناس کارشناس برنامه صداوسیما روی آنتن زنده درباره ماجرای قیمت ثابت خودکار در دوران هویدا صحبت کرده و گفت: «یک افسانه ای از پیش از انقلاب نقل می کنند که هویدا سیزده سال قیمت خودکار بیک را ثابت نگه داشت!»

این دروغی بیش نیست و اسناد موجود در مطبوعات دولت 13 ساله هویدا این افسانه را به شدت رد می کند.

منبع: کانال تلگرامی جریان تی وی

پایان خبر هانسی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ویدیو/ افسانه خودکار بیک هویدا واقعی بود؟" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ویدیو/ افسانه خودکار بیک هویدا واقعی بود؟"، کلیک کنید.