ظرفیت سازی بسترهای نوین مخابراتی برای 892 مشترک خیابان شورا شهر سمنان

ظرفیت سازی بسترهای نوین مخابراتی برای 892 مشترک خیابان شورا شهر سمنان

به گزارش خبرگزاری هانسی استان سمنان، ابوطالب دارایی در تکمیل این خبر گفت: کافوهای مخابراتی 109 و 110 خیابان شورا با اعتباری بالغ بر 16 میلیارد ریال از تکنولوژی مس به کافو نوری برگردان شدند.

سرپرست مخابرات شهرستان سمنان در ادامه گفت: با اجرای این عملیات مخابراتی، ظرفیت سازی برای 892 مشترک محدوده باغ فامیلی و خیابان شورا انجام شد که در حال حاضر 609 مشترک فعال با استفاده از این دو کافو از خدمات مخابراتی بهره مند می باشند.

ابوطالب دارایی در پایان تصریح کرد: با اجرای این عملیات، ضمن توسعه و ایجاد ظرفیت بیشتر، مشترکین مخابرات خدمات نوین ارتباطی را بر بستر امن و پرسرعت فیبرنوری با کیفیت مطلوب دریافت خواهند کرد.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ظرفیت سازی بسترهای نوین مخابراتی برای 892 مشترک خیابان شورا شهر سمنان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ظرفیت سازی بسترهای نوین مخابراتی برای 892 مشترک خیابان شورا شهر سمنان"، کلیک کنید.