سامانه شاخص های راهبردی معاونت علمی ارایه شد

در حضور رییس جمهور؛

سامانه شاخص های راهبردی معاونت علمی ارایه شد

سامانه شاخص های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در خانه نوآوری و فناوری ایران توسط معاون علمی، به رییس جمهور ارایه شد.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری هانسی، سید ابراهیم رییسی صبح امروز دوشنبه در جریان نظارت ستادی از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان که در خانه نوآوری و فناوری ایران (iHiT) برگزار شد، از نمایشگاه دستاورد های شرکت های نوآور و دانش بنیان از سامانه شاخص های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری نیز بازدید کرد.

معاون علمی رییس جمهور اطلاعات کلان تمام شاخص های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در همه استان ها در بخش های مختلف مرجعیت علمی و فناوری، دانش بنیان و خلاق، توسعه زیست بوم فناوری، توسعه اقتصاد دانش بنیان و تعاملات بین المللی علم و فناوری که در سامانه ای گردآوری شده را ارایه کرد.

در بخشی از این ارایه  آمده است؛

«بر اساس بخشی از اطلاعات این سامانه از مجموع 9 هزار و 599 شرکت فعال دانش بنیان 516 هزار میلیارد تومان فروش محصول به ثبت رسیده که ارزش پروژه های بار اول 71 میلیون دلار بوده است.

همچنین بر اساس اطلاعات این سامانه هزار و 313 شرکت دانش بنیان در حوزه تجارت خارجی فعال هستند و صادرات دانش بنیان کشور در سال جاری نیز رشدی سه برابری داشته است.»

رییس جمهور از سامانه شاخص های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در خانه نوآوری و فناوری ایران بازدید کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سامانه شاخص های راهبردی معاونت علمی ارایه شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سامانه شاخص های راهبردی معاونت علمی ارایه شد"، کلیک کنید.