پاسخ آذری جهرمی به ادعای گنجی درباره آرای باطله

آفتاب نیوز :

عبدالله گنجی، روزنامه نگار و مدیر مسیول سابق روزنامه جوان، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «اینکه رای اول تهران نسبت به کل رای نزدیک1/900 میلیون کم است معنی اش بالا بودن رای باطله نیست که برخی فکر می کنند کشف صورت داده اند. بین3600 رقیب از ده، پانزده تا چند هزار رای توزیع شده است.»

این توییت با واکنش محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات دولت روحانی روبه رو شد. او در پاسخ به گنجی نوشت: «معنای رای 800 هزار نفری اولین نفر خبرگان (که در هر دو لیست حضور داشته اند) از مجموع 1/8 میلیون رای ماخوذه چیست؟ که آنجا تعدد کاندیدا مطرح نیست. شاید اعلام شفاف ستاد انتخابات بهترین راهکار باشد تا جلوی گمانه زنی ها را بگیرد.»

پاسخ آذری جهرمی به ادعای گنجی درباره آرای باطله

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پاسخ آذری جهرمی به ادعای گنجی درباره آرای باطله" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پاسخ آذری جهرمی به ادعای گنجی درباره آرای باطله"، کلیک کنید.