اخذ 4000 فقره سند تک برگ برای اراضی دولتی در خوزستان – خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان

اخذ 4000 فقره سند تک برگ برای اراضی دولتی در خوزستان - خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار هانسی، مرتضی میثاقی صبح امروز یکشنبه در گفت وگویی رسانه ای بیان کرد: از ابتدای سال 1399 تاکنون تبدیل اسناد دفترچه ای به تک برگ در خوزستان، حدود 9 هزار فقره بوده است؛ همچنین از ابتدای سال جاری تاکنون چهار هزار فقره سند تک برگی در استان صادر شده و انتظار می رود تا پایان سال جاری این تعداد به چهار هزار و 500 سند افزایش یابد.

وی با اشاره به پراکندگی درخواست های متقاضیان واجد شرایط نهضت ملی مسکن در خوزستان، افزود: برای این طرح حدود سه هزار و 500 هکتار زمین موردنیاز است که در این راستا، سه هزار و 280 هکتار زمین و بیش از 90 درصد درخواست متقاضیان، در همان شهر یا شهرهای همجوار در سطح استان تامین شده است.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، تامین زمین را در شهرهای کوچک به خصوص شمال شرق خوزستان اقدامی دشوار دانست و بیان کرد: در شهرستان های دهدز، ایذه و باغملک اکثر اراضی موجود، کشاورزی و غالباً از نوع درجه یک و 2 است که در مالکیت اشخاص صاحب نسق است و موضوع تامین زمین در این شهرها را با مشکل جدی مواجه کرده است.

میثاقی با اشاره به میزان تخصیص زمین به خانواده شهدا و ایثارگران عنوان کرد: برای حدود 650 نفر از خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران شهر اهواز در پلاک 913 بخش 7 اهواز زمین تامین و اختصاص داده شده است.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: همچنین در پی توافق با بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی حدود 20 هکتار زمین در منطقه زردشت تامین شده است که بخشی از آن به خانواده های معظم شهدا اختصاص می یابد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اخذ 4000 فقره سند تک برگ برای اراضی دولتی در خوزستان – خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اخذ 4000 فقره سند تک برگ برای اراضی دولتی در خوزستان – خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.