احتمال کاهش چند درجه ای دمای هوا طی 3 روز آینده در اردبیل – خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان

احتمال کاهش چند درجه ای دمای هوا طی 3 روز آینده در اردبیل - خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان

مجید کوهی در گفت وگو با خبرنگار هانسی، اظهار کرد: بر اساس نقشه های هواشناسی، همچنان تا حوالی ظهر فردا ضمن تداوم ناپایداری شرایط جوی، آسمان بیشتر مناطق استان ابری بوده است.

وی افزود: طی امشب تا قبل از ظهر فردا در مناطقی از استان به ویژه در نوار شرقی، نواحی منتهی به استان گیلان و دامنه کوه های باغرو بارش باران و برف پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با بیان اینکه به دلیل مه آلود بودن و لغزندگی جاده در مسیرهای خلخال به اسالم و گردنه حیران، رعایت موارد ایمنی توصیه می شود، گفت: از ظهر فردا در اغلب مناطق استان به تدریج از میزان ابرها کاسته شده و آسمان صاف تا نیمه ابری خواهد شد.

کوهی ادامه داد: البته به دلیل استقرار پرفشار سطح زمین در منطقه، همچنان طی سه روز آینده در ساعات شبانه و اوایل صبح هوای نسبتاً سردی با کمینه دمای 1 تا 4 درجه سلسیوس زیر صفر در مناطق مرکزی و جنوبی استان انتظار می رود.

وی خاطرنشان کرد: از روز چهارشنبه تا آخر هفته جاری با پایداری شرایط جوی، آسمان استان صاف تا نیمه ابری بوده و ضمن وزش باد جنوبی دمای هوا در طول روزها به طور نسبی افزایش می یابد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "احتمال کاهش چند درجه ای دمای هوا طی 3 روز آینده در اردبیل – خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "احتمال کاهش چند درجه ای دمای هوا طی 3 روز آینده در اردبیل – خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.