کاهش آمار فوتی های جاده ای نسبت به سال گذشته در آستارا – خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان

کاهش آمار فوتی های جاده ای نسبت به سال گذشته در آستارا - خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار هانسی، سرهنگ محمود رمضانی ظهر شنبه در جلسه شورای ترافیک شهرستان آستارا با بیان اینکه در یازده ماه سال جاری 8 نفر در اثر تصادف های جاده ای در شهرستان آستارا جان خود را از دست داده اند، گفت: این در حالی است که در سال گذشته این رقم 14 نفر بوده است.

وی افزود: همچنین در خصوص تصادفات جرحی نیز نسبت به 11 ماهه سال قبل روند کاهشی را داشته ایم که تمهیدات اندیشیده شده و با همکاری مردم فهیم کشور و شهرستان امید است روند کاهشی ادامه پیدا کند تا مردم داغدار و یا گرفتار نشوند.

رییس پلیس راه شهرستان آستارا با اشاره به آماده باش کامل کلیه نیروهای پلیس راه و راهور در ایام نوروز گفت: در این راستا اکیپ های مختلف پیش بینی شده در طول مسیرهای جاده ای منتهی به ورودی و خروجی شهرستان، اقدامات لازم صورت می پذیرد تا مشکلی برای مردم شهرستان و مسافران نوروزی پیش نیاید.

وی تاکید کرد: در خصوص خط کشی مسیرها و نصب علایم راهنمایی و رانندگی نیز باید اقدامات لازم انجام شود تا در خصوص تردد وسایل نقلیه دچار اختلال نشویم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کاهش آمار فوتی های جاده ای نسبت به سال گذشته در آستارا – خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کاهش آمار فوتی های جاده ای نسبت به سال گذشته در آستارا – خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.