نکیسا: معاونم پیشنهاد بهتری داشت و رفت/ در سال جدید ساختارسازی جدیدی در ذوب آهن می بینید+ فیلم

نکیسا: معاونم پیشنهاد بهتری داشت و رفت در سال جدید ساختارسازی جدیدی در ذوب آهن می بینید+ فیلم

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در مورد جدایی از معاونینش در سال جدید توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری هانسی، نیما نکیسا در حاشیه مراسم روز قدس عنوان کرد: این همه عداوت در کدام قاموس است که با کودکان و زنان این طور برخورد می کنند؟ تاریخ در رابطه با این دشمنی ها و قساوت ها قطعا قضاوت خواهد کرد و امیدوارم روزی برسد که جهانی بدون جنگ داشته باشیم.

وی در ادامه در مورد شرایط ذوب آهن و جدایی صفری معاون این باشگاه گفت: آقای صفری پیشنهاد بهتری داشتند و یکی دو ماهی بود استعفا کرده بودند و من مخالف بودم و خواستم تا عید صبر کند.

نکیسا تصریح کرد: قطعا نبود او به ما لطمه می زند اما راه ادامه دارد و ما کما فی السابق ادامه می دهیم. ذوب آهن تیم بزرگی است و در سال جدید ساختارسازی جدیدی درباشگاه  ذوب آهن شاهد خواهید بود و تا روزی که هستم تلاش می کنم این باشگاه در شرایط خوبی قرار گیرد. 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نکیسا: معاونم پیشنهاد بهتری داشت و رفت/ در سال جدید ساختارسازی جدیدی در ذوب آهن می بینید+ فیلم" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نکیسا: معاونم پیشنهاد بهتری داشت و رفت/ در سال جدید ساختارسازی جدیدی در ذوب آهن می بینید+ فیلم"، کلیک کنید.