بعد از سال ها انتظار اپل از Magic Keyboard رونمایی کرد/ عکس

به گزارش خبرگزاری هانسی، مدل جدید صفحه کلید بزرگ تر و دارای بدنه آلومینیومی است که نوید دوام بیشتر و تجربه تایپ قوی تر را می دهد.

بعد از سال ها انتظار اپل از Magic Keyboard رونمایی کرد/ عکس

این کیبورد در دو سایز آیپد (11 و 13 اینچ) سیاه و سفید عرضه خواهد شد و به ترتیب 299 و 349 دلار قیمت خواهد داشت. با این حال، ممکن است، گزینه های اتصال برای کاربران محدود شود، زیرا فقط یک پورت USB-C برای کاربران باقی می ماند.

هدف این بروزرسانی استراتژیک، تثبیت موقعیت آیپد به عنوان ابزاری همه کاره برای حرفه ای ها و خلاقانی است که نیاز به انتقال یکپارچه بین قابلیت های تبلت و لپ تاپ دارند.

بعد از سال ها انتظار اپل از Magic Keyboard رونمایی کرد/ عکس

منبع: techopedia

227227

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بعد از سال ها انتظار اپل از Magic Keyboard رونمایی کرد/ عکس" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بعد از سال ها انتظار اپل از Magic Keyboard رونمایی کرد/ عکس"، کلیک کنید.