کارگاه لنج سازی در روستای پی پشت قشم طعمه حریق شد

کارگاه لنج سازی در روستای پی پشت قشم طعمه حریق شد

هانسی/هرمزگان مدیر پدافند غیرعامل، بحران و ایمنی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: حادثه آتش سوزی در کارگاه لنج سازی روستای پی پشت جزیره قشم مهار شد.

مجید فرهادی  امروز شنبه 29 اردیبهشت، در گفت وگو با خبرنگاران افزود: به دنبال گزارش دریافتی، مبنی بر وقوع آتش سوزی کارگاه لنج سازی در روستای یادشده بلافاصله پنج خودرو عملیاتی با 10 نفر آتش نشان به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان کرد: در این حادثه با وجود تلاش گسترده آتش نشانان، به دلیل وجود بشکه های 200 لیتری رزین و پشم شیشه یک فروند لنج به طور کامل طعمه حریق شد.

فرهادی گفت: این حادثه خسارت جانی در پی نداشته و علت وقوع آن توسط کارشناسان در دست بررسی است.

پایان خبر هانسی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کارگاه لنج سازی در روستای پی پشت قشم طعمه حریق شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کارگاه لنج سازی در روستای پی پشت قشم طعمه حریق شد"، کلیک کنید.