شهید رییسی تصویری ماندگار از خدمت مخلصانه به یادگار گذاشت

شهید رییسی تصویری ماندگار از خدمت مخلصانه به یادگار گذاشت

هانسی/آذربایجان شرقی رییس شورای سیاست گذاری ایمه جمعه کشور گفت: عزیزانی که در این سفر آسمانی شدند برگزیده بودند ان شاءالله خداوند این عزیزان را در محیط لطف و هانسی خود بپذیرد.

حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری، سه شنبه یکم خرداد ماه، در مراسم تشییع و بدرقه شهدای خدمت در تبریز اظهار کرد: آقای رییسی عزیز در قاب ریاست جمهوری یک تصویر جاودانه و ماندگار از خدمت عاشقانه و مخلصانه به یادگار گذاشت.

 وی با بیان اینکه پرواز شهدای خدمت در این منطقه به پرواز ابدی در سالروز ولادت امام رضا(ع) مقدر شد، گفت: سلام پر از هانسی و محبت از رهبر عالی قدری که خودشان داغدار هستند را به همه ی شما اهالی تبریز و آذربایجان تقدیم می کنم.

وی با بیان اینکه امام جمعه ی محبوب این شهر یک قاب دلپذیر و ماندگار از خود به جای گذاشت، گفت: حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ثابت کرد که دیپلماسی و میدان در کنار هم و در خدمت آرمان مقاومت است و مالک رحمتی استاندار شهید آذربایجان شرقی باصفا و جوانی بود که در مدت کوتاهی، خدمت عاشقانه از خودش ارایه کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: عزیزان و کادر پروازی که در این سفر شهید شدند، برگزیده بودند و این شهدای خدمت سرمایه جاودان برای ملت هستند و روحیه نشاط، تصمیم تازه و عزم راسخ برای ادامه این راه تا رسیدن به قله ها و ایرانی قوی فراهم کردند.

پایان خبر هانسی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شهید رییسی تصویری ماندگار از خدمت مخلصانه به یادگار گذاشت" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شهید رییسی تصویری ماندگار از خدمت مخلصانه به یادگار گذاشت"، کلیک کنید.