غفلت از برنامه دین و قرآن به ضرر مردم جامعه است – خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان

غفلت از برنامه دین و قرآن به ضرر مردم جامعه است - خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار هانسی، ماموستا امجد محمودی در خطبه های نماز جمعه ظهر جمعه در مسجد قبای مریوان با قبولی زیارت زایران خانه خدا اظهار کرد: حج یکی از بزرگترین اجتماعات مسلمانان است و امید که سفر زیارتی زایران مریوان در این سفر معنوی مورد قبول درگاه پروردگار قرار گیرد.

وی با اشاره به موضوع غفلت از برنامه و دین خدا بیان کرد: غفلت از قرآن، سنت رسول خدا امروز بخشی از جامعه را در برگرفته که این امر به ضرر همه مردم مومن و مسلمان است.

وی افزود: خداوند نعمات زیادی را به همه بندگان خود ارزانی می دارد و نباید این لطف پروردگار را نادیده گرفت و در همه حال باید شکرگزار پروردگار باشیم چرا که غفلت از نعمات پروردگار گناه است.

امام جمعه مسجد قبای مریوان یادآور شد: خداوند در مورد کفار می فرماید «کفار کسانی هستند که هدفشان توجه به خودشان و هوا و هوس شان است که دنیا را بر آخرت ترجیح داده اند» که دلشان تحت تاثیر پروردگار قرار نمی گیرد.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی امروز با غفلت از انسانیت، غزه و فلسطین را مورد ظلم و ستم قرار داده اند، گفت: این رژِیم غاصب با جنایات خود منجر به کشته شدن کودکان و زنان زیادی شده اند که از نظر هر انسان مسلمان و آزاده ای محکوم است.

ماموستا محمودی غفلت از توبه و به تاخیر انداختن نماز و فرایض الهی را گناه دانست و اضافه کرد: در همه حال باید به یاد خدا بود و از آنچه که پروردگار دستور داده تبعیت شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "غفلت از برنامه دین و قرآن به ضرر مردم جامعه است – خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "غفلت از برنامه دین و قرآن به ضرر مردم جامعه است – خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.