پمپ های XKP چه خصوصیاتی دارند؟

پمپ تصفیه استخر لیو Leo دارای بدنه پلیمری یکپارچه با استرینر مناسب برای چرخش و سیرکوله آب استخر در سیستم تصفیه آب استخر (35+ درجه سانتیگراد) می باشد. پمپ های سری XKP دارای بدنه پلی پروپیلن تقویت شده مقاوم، شفت استیل 304، سیل مکانیکی از جنس کربن-سرامیک و پروانه پلی پروپلین (پلاستیک فشرده) تقویت شده با فایبرگلاس در مقابل خورندگی آب همراه با کلر یا نمک، بسیار مقاوم می باشند.

مشخصات تماس با کارشناسان پایپ تهران

پایپ تهران به عنوان یکی از برترین مجموعه‌های بازرگانی کشور از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را با هدف تأمین، تجهیزات و تاسیسات صنعتی و ساختمانی آغاز نمود و در بیش از دو دهه فعالیت خود توانست بخش وسیعی از نیازمندی‌های صنایع مختلف کشور از قبيل صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، تأسیسات سرمایشی و گرمایشی ساختمان، صنایع غذایی

آدرس تهران ،چهار راه گلوبندک خیام شمالی روبروی دادگاه جرائم اقتصادی پلاک928 (بازار تهران)
تلفن1 2155699825
تلفن2 2155699826
تلفن3 2155610448
تلفن4 2155610449

 

سری XLP لیو دارای استرینر (سبد برگ گیر) یکپارچه همراه با در محفظه شفاف بوده و استاندارد ضد آب IPX5 را دارا می باشد. عملکرد مکش در پمپ استخری مدل XKP لیو تا 3.5 متر بالای سطح آب امکان پذیر بوده دارای کانکشن 2 اینچ (ورودی و خروجی) معادل 63 میلی متر می باشد.

پمپ های XKP چه خصوصیاتی دارند؟

تفاوت پمپ های استخری با دیگر پمپ ها :

  • جنس بدنه مقاوم تری دارند
  • قرار گرفتن موگیر
  • دارای هد و دبی بالاتر

ویژگی های پمپ تصفیه استخر و جکوزی  :

1- جنس  پمپ تصفیه لیو  پلیمری بوده که در مقابل خوردگی و زنگ زدگی ناشی از کلر موجود در آب مقاوم است.

2- وجود استرینر (صافی یا موگیر) از جنس چدن یا پلاستیک فشرده (باکالیت) در پمپ تصفیه آب استخر و جکوزی باعث حذف برگ ، مو و سایر آلودگی های فیزیکی از آب شده که موجب عمر بیشتر پمپ و کاهش هزینه های نگهداری و تعمیر آن می شود.

3-  پمپ تصفیه آب استخر و جکوزی  دارای کارکرد آسان و کم صدا می باشد.

–  با توجه به عملکرد پمپ تصفیه آب استخر و جکوزی برای راندمان بهتر پمپ می بایست مناسب ترین محل برای نصب پمپ های سیستم گردش آب استخر را نزدیک به استخر و پایین تر از سطح از آب استخر در نظر گرفت.

–  محاسبه دبی پمپ تصفیه آب استخر بر اساس حجم آب لازم در گردش سیستم تصفیه و معادل ظرفیت فیلتر تصفیه آب استخر می باشد و برای  8 ساعت در نظر گرفته می شود.

نکات مهم در زمان خرید پمپ :

  • دبی متناسب فیلتر شنی انتخاب بکنید
  • دارای برچسب مصرف انرژی باشد .
  • به اندازه لوله ، سوراخ های مکش و میزان فشار دقت کنید .
  • دارای صدای کمی باشد .
  • به گارانتی آن و خدمات برند دقت کنید .
  • محصول را از شرکت های معتبر تهیه کنید .

مدل های پمپ استخری لیو

  • پمپ استخری لیو 0.5 اسب مدل XKP350E-2
  • پمپ استخری لیو 1 اسب مدل XKP804
  • پمپ استخری لیو 1.5 اسب مدل XKP1104
  • پمپ استخری لیو 2 اسب مدل XKP1604
  • پمپ استخری لیو 3 اسب مدل XKP2204

کاربرد پمپ استخری لیو XKP

  • جهت به گردش درآوردن و سیرکوله کردن آب استخرهای خانگی کوچک و متوسط
  • تصفیه آب استخرها جهت پاکسازی و حذف ذرات موجود در آب
  • سیرکوله کردن آب سونا و جکوزی

مشخصات فنی پمپ استخری لیو XKP

    دبی: حداقل 1 تا حداکثر 30 مترمکعب بر ساعت

    هد: حداکثر 18 متر

    دهانه ورودی: 63 میلی متر

    دهانه خروجی: 63 میلی متر

    حداکثر مکش: 3.5 متر

    حداکثر دمای سیال: 50 درجه سانتی گراد

جنس بدنه پمپ استخری

پمپ استخری می بایست در برابر مواد شیمیایی موجود در آب استخر، همچون کلر، از خود مقاومت نشان دهد. بهترین متریال برای ساخت این نوع از پمپ ها، پلاستیک فشرده می باشد؛ بدین جهت که مقاوت آن در برابر خوردگی توسط مواد گندزدا و نیز اسیدی موجود در آب استخر، از موادی نظیر استیل و برنز نیز بهتر می باشد. پلاستک استفاده شده در ساخت پمپ های استخری، از کیفیت بالایی برخوردار بوده که علاوه بر مواد شیمیایی و گندزدا، در مقابل سایش ناشی از وجود شن و نیز در برابر دمای آب استخر ( که حدود 27 درجه سانتی گراد می باشد.) و همچنین دمای آب جکوزی (که تا 41 درجه سانتی گراد نیز می رود) مقاوم می باشد، که این مسیله سبب طول عمر بالای پمپ های استخری شده است.

وظایف پمپ استخری

پمپ های استخری، از مهم ترین بخش ها در سیستم آب استخر می باشند که در حقیقت قلب این سیستم محسوب شده که تمامی عملکرد یک استخر شنا به عملکرد پمپ آن بستگی خواهد داشت. سیستم نظافتی در حالت معمول نمی تواند بدون پمپ اصلی به کار خود ادامه داده و آب استخر بدون حضور پمپ اصلی، فیلتر نخواهد شد. از مهم ترین وظایف پمپ استخری می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • پیشگیری از راکد ماندن آب در داخل استخر و در نتیجه جلوگیری از لجن بستن کف و نیز دیواره های استخر
  • گردش آب در جهت گندزدایی و همچنین پاکسازی
  • پیشگیری از ورود هرگونه مواد معلق و همچنین ناخالصی به درون آب استخر
  • جبران افت فشار آب در سیستم تصفیه و همچنین گرمکن آب استخر

اجزاء پمپ تصفیه آب استخری

    کف شور: در عمیق ترین نقطه استخر و در محلی که شیب استخر به نحوی طراحی شده است که آب را به آن سمت هدایت می کند، کف شور نصب می گردد. کف شور در حقیقت آب استخر را به سوی ورودی یا مکش پمپ استخر هدایت می نماید.

    اسکیمر: اسکیمر، که به آن برگ گیر نیز گفته می شود، در لبه استخر نصب شده و آلودگی ها و یا اجسام سبک شناور بر روی آب استخر را در خود جمع می کند. برگ ها، حشرات، قطرات چربی و همچنین لوسیون ها توسط اسکیمر از سطح آب استخر جمع آوری شده و آب اضافه به درون سیستم تصفیه و پمپ بازگشت داده می شود.

    سرریز: در قسمت خارجی و هم سطح لبه استخر، اتصالی به نام سرریز نصب می گردد که به هنگام ایجاد تلاطم در سطح آب، در هنگام شیرجه زدن، آب خارج شده از استخر را جمع آوری کرده و به سمت سیستم تصفیه بازگشت می دهد.

    مجراهای بازگشت: آب تصفیه شده با فشاری که پمپ استخر به آن می دهد و از طریق مجراهای اصلی بازگشت آب، به استخر باز می گردد.

قطعات یدکی پمپ استخری لیو (XKP)

  • بدنه: پلی پروپیلن (PP)
  • پروانه: پلاستیک مهندسی (PPO)
  • شفت: استیل 304
  • سیل مکانیکی: کربن/ سرامیک

خرید پمپ استخری لیو

شرکت لیو ارایه دهنده انواع پمپ های آب می باشد. این شرکت انواع مختلفی از پمپ ها از جمله پمپ های آب خانگی، بوستر پمپ ها و همچنین پمپ های استخری را ارایه می دهد. شما می توانید با مشاوره از مسیولان فروش شرکت لیو جهت خرید پمپ استخری لیو اقدام کنید.

قیمت پمپ استخری لیو

قیمت پمپ استخری با توجه به موارد متفاوتی مشخص می شود. یکی از مهم ترین این موارد، برند پمپ استخری می باشد که بسیار بر قیمت پمپ استخری تاثیر گذاشته و می تواند قیمت پمپ استخری را در بازه ی قیمتی متفاوتی نگه دارد. برندهای نا آشنا عموما پمپ های استخری را با قیمت کمتری ارایه کرده و در واقع از مواد اولیه با کیفیت پایین تر در ساختار این پمپ استخری استفاده می کنند. قیمت پمپ استخری از برند لیو با توجه به آنکه نسبت به رقبای خود در سطح بالایی قرار دارد، مناسب می باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پمپ های XKP چه خصوصیاتی دارند؟" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی, کسب و کار ایرانی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پمپ های XKP چه خصوصیاتی دارند؟"، کلیک کنید.