پیام تسلیت مدیرکل بنیاد شهید لرستان به مناسبت درگذشت خبرنگار و عکاس پیشکسوت«حسن مرادی»

پیام تسلیت مدیرکل بنیاد شهید لرستان به مناسبت درگذشت خبرنگار و عکاس پیشکسوت«حسن مرادی»

هانسی/لرستان مدیرکل و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت جانباز سرافراز «حسن مرادی » در شهرستان خرم‌آباد را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

«خبر درگذشت جانباز سرافراز مرحوم «حسن مرادی»اسوه صبر و ایستادگی موجب تأثر و تألم گردید.

ایشان انسانی با معرفت و از جانبازان سرافراز و پیشکسوت در حوزه رسانه ، پرتلاش و سختکوش و خوش نام و یادگار هشت سال دفاع مقدس استان لرستان بود.

عظمت و اقتدار ایران اسلامی مرهون همت ایثارگران و دلاوری جانبازان و آزادگان سرافرازی است که بر سر پیمان ماندند و در حفظ و پاسداشت ارزش‌های والای اسلامی و انقلابی در سراسر زندگی خویش کوشیدند.

اینجانب درگذشت یادگار هشت سال دفاع مقدس، جانباز سرافراز زنده یاد «حسن مرادی» را خدمت شما خانواده محترم و اصحاب رسانه و عموم مردم استان تسلیت عرض می‌نمایم و برای تمامی بازماندگان صبر جمیل و برای آن جانباز سرافراز علو درجات را از بارگاه ایزد منان خواستارم.»

پایان خبر هانسی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیام تسلیت مدیرکل بنیاد شهید لرستان به مناسبت درگذشت خبرنگار و عکاس پیشکسوت«حسن مرادی»" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیام تسلیت مدیرکل بنیاد شهید لرستان به مناسبت درگذشت خبرنگار و عکاس پیشکسوت«حسن مرادی»"، کلیک کنید.