دمای هوا در خوزستان تا پنجشنبه افزایشی است – خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان

دمای هوا در خوزستان تا پنجشنبه افزایشی است - خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان

محمد سبزه زاری در گفت و گو با خبرنگار هانسی، اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، دمای هوا تا روز پنجشنبه روند افزایشی دارد، جمعه اندکی کاهش می‌یابد سپس مجدداً تا دوشنبه روند افزایشی خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی خوزستان بیان کرد: طی امروز و فردا سرعت وزش بادها در اغلب مناطق استان به ویژه نیمه غربی، ملایم تا متوسط خواهد بود ولی روزهای پنجشنبه و جمعه در مناطق غربی، جنوبِ غربی و مرکزی متوسط تا نسبتاً شدید پیش بینی می‌شود؛ لذا احتمال خیزش گردوخاک‌های محلی و موقتی نیز وجود دارد. شمال خلیج فارس طی امروز و فردا نیمه مواج سپس تا پایان هفته مواج است.

وی ادامه داد: در شبانه روز گذشته امیدیه و آغاجاری با ۴۶.۶ و ایذه با ۲۱.۶ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شده‌اند. در شبانه روز گذشته اهواز به بیشینه دمای ۴۵.۱ و کمینه دمای ۳۲.۹ درجه سانتیگراد رسیده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دمای هوا در خوزستان تا پنجشنبه افزایشی است – خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دمای هوا در خوزستان تا پنجشنبه افزایشی است – خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.