پایان روز نخست مسابقات دو و میدانی قهرمانی جوانان کشور در سنندج

پایان روز نخست مسابقات دو و میدانی قهرمانی جوانان کشور در سنندج

هانسی/کردستان ورزشکاران کردستانی در پایان روز نخست مسابقات دو و میدانی قهرمانی جوانان کشور در سنندج، دو مدال طلا و نقره را از آن خود کردند.

به گزارش هانسی، رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی رده سنی جوانان کشور در بخش آقایان از صبح روز شنبه ۳۰ تیرماه در سنندج آغاز به کار کرد و دوندگان در مواد مختلف با یکدیگر به رقابت پرداختند.

«احسان حدادی» رئیس فدراسیون دو و میدانی و از قهرمانان پرافتخار این رشته در سال‌های نه چندان گذشته نیز عصر روز شنبه در روز نخست با سفر به کردستان در محل برگزاری این مسابقات حضور پیدا کرد و از سوی مسئولان ورزش استان مورد استقبال قرار گرفت.

تیم دو و میدانی استان کردستان در اولین روز از این رقابت های قهرمانی دو و میدانی رده سنی جوانان توانست صاحب دو عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی شود.

«جویا خداپرست» دونده تیزپای کردستانی و از استعدادهای نوظهور این رشته در استان توانست در ماده ۱۰۰ متر با ایستادن بر سکوی دوم و نایب قهرمانی مدال ارزشمند نقره را برای استان کردستان به ارمغان آورد.

دوندگان تیم استان کردستان با ترکیب جویا خداپرست، متین عسگری، نیما بهمنی و رامان پیری توانستند قهرمانی ماده ۴ در ۱۰۰ متر امدادی جوانان قهرمانی کشور را نیز کسب کنند و صاحب مدال زرین طلا شوند.

پایان خبر هانسی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پایان روز نخست مسابقات دو و میدانی قهرمانی جوانان کشور در سنندج" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پایان روز نخست مسابقات دو و میدانی قهرمانی جوانان کشور در سنندج"، کلیک کنید.