فعالیت‌های فرهنگی در ناوگان حمل و نقل عمومی شهر قم توسعه یابد – خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان

فعالیت‌های فرهنگی در ناوگان حمل و نقل عمومی شهر قم توسعه یابد - خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار هانسی، حجت‌الاسلام قاسم روانبخش پیش از ظهر سه شنبه در بازدید از سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم اظهار کرد: شرح و توسعه فعالیت‌ها و مسائل بهداشتی ناوگان حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس رانی در سطح شهر قم قابل تقدیر و مشهود است.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: فعالیت‌های فرهنگی و هنری باید در ناوگان حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوسرانی توسعه پیدا کند تا موجب ترویج فرهنگ در جامعه شود.

حجت الاسلام روانبخش تصریح کرد: آماده پیگیری‌ها برای قراردادها و تامین برخی ناوگان حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس و ون‌های خریداری شده با وزارت کشور هستیم.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از فعالیت‌ها و اقدامات مدیریت شهری قم خاطرنشان کرد: گسترش فعالیت‌های حاصل شده در سطح شهر قم از سوی شهرداری قابل تقدیر و مشهود است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فعالیت‌های فرهنگی در ناوگان حمل و نقل عمومی شهر قم توسعه یابد – خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فعالیت‌های فرهنگی در ناوگان حمل و نقل عمومی شهر قم توسعه یابد – خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.