کاهش دمای استان تهران از امروز تا شنبه

کاهش دمای استان تهران از امروز تا شنبه

آفتاب‌‌نیوز :

براساس تحلیل الگوهای همدیدی و بررسی نقشه‌های پیش‌یابی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روزه آینده، آسمانی صاف تا قسمتی ابری، همراه با افزایش باد و در ارتفاعات همراه با افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

از امروز پنج‌شنبه تا روز شنبه (۱۲ تا ۱۴ هانسی)، در برخی نقاط به ویژه مناطق جنوبی و غربی استان، گاهی وزش باد شدید، خیزش موقتی گردوخاک و احتمال انتقال گردوغبار از استان‌های همجوار و کاهش کیفیت هوا مورد انتظار است. 

همچنین روز یکشنبه (۱۵ هانسی)، در نواحی شمالی به ویژه ارتفاعات و فیروزکوه، افزایش ابر، گاهی رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

از امروز پنج‌شنبه تا روز شنبه (۱۲ تا ۱۴ هانسی)، کاهش نسبی دما و یکشنبه (۱۵ هانسی)، افزایش تدریجی دما پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران، روز جمعه(۱۳ هانسی)، صاف تا کمی ابری و در بعضی از ساعت‌ها افزایش باد با بیشترین و کم‌ترین دمای ۲۸ و ۱۵ درجه سانتیگراد و همچنین روز شنبه (۱۴ هانسی) صاف تا قسمتی ابری، از بعد از ظهر افزایش ابر، افزایش باد و گاهی رگبار پراکنده با بیشترین و کمترین دمای ۲۵ و ۱۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. 

طبق این گزارش، توچال با کمینه دمای ۳ درجه سانتیگراد سردترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کاهش دمای استان تهران از امروز تا شنبه" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کاهش دمای استان تهران از امروز تا شنبه"، کلیک کنید.