برقراری «بیمه حوادث» دانش‌آموزی + جدول تعهدات و مبلغ حق‌بیمه

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه تمام دانش آموزان کشور تحت پوشش بیمه حوادث هستند گفت: مبلغ این بیمه برای همه دانش‌آموزان ۲۸ هزار و ۶۰۰ تومان است که هنگام ثبت‌نام از آن‌ها اخذ می‌شود. با ثبت اطلاعات دانش‌آموزان در سامانه بیمه، آنها می‌توانند از خدمات بیمه‌ای برخوردار شوند.

مهدی نیک‌فر در گفت‌وگو با هانسی، با بیان اینکه دانش آموزان سراسر کشور براساس شرح تعهدات و قرارداد آموزش و پرورش با شرکت‌های بیمه‌گر تحت پوشش خدمات بیمه‌ای قرار گرفته‌اند گفت: با توجه به وجود دو شرکت بیمه‌گر معلم و دانا در ۹ استان، بیمه حوادث دانش آموزان زیر نظر بیمه معلم و در ۲۲ استان دیگر نیز زیر نظر بیمه دانا است.

وی با بیان اینکه تمام دانش آموزان کشور تحت پوشش بیمه حوادث هستند افزود: از اول هانسی هر سال تا ۳۱ شهریور سال بعد این بیمه برقرار است و تمام دانش آموزان با یک نرخ قیمت، تحت پوشش قرار دارند.

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در دو سال گذشته مبلغ بیمه به ازای هر دانش آموز ۳۰ هزار تومان بود ادامه داد: امسال علی رغم بالا رفتن شرح تعهدات، مبلغ بیمه به ۲۸ هزار و ۶۰۰ تومان کاهش یافت.

نیک‌فر ادامه داد: قرارداد با دو شرکت بیمه‌گر امضا شده، قراردادها به استان‌ها ابلاغ شده و مدارس در جریان جدول شرح تعهدات قرار می‌گیرند. میزان حق بیمه پرداختی بستگی به مورد اتفاق افتاده و شرایط دارد؛ همچنین «دیه» نیز جزو تعهدات بیمه‌ای است.

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه دانش آموزی که تحت پوشش بیمه حوادث مدرسه قرار می‌گیرد در صورت بروز حادثه در بیرون از مدرسه نیز می‌تواند از خدمات ارائه شده بهره‌مند شود ادامه داد: براساس قرارداد، برخی از موارد جزو استثنائات شرکت بیمه‌گر است اما در سایر موارد در صورت وقوع اتفاق در خارج از مدرسه، دانش آموز می‌تواند از خدمات بیمه دانش‌آموزی بهره‌مند شود.

نیک فر در مورد دانش آموزان آسیب دیده دو استان که در اثر ریزش سقف مدرسه آسیب دیدند گفت: این افراد از خدمات بیمه‌ای بهره مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه در کنار این خدمات، هرسال دانش آموزان و همکاران دارای بیماری صعب العلاج نیز می‌توانند از خدمات بلاعوض بهره‌مند شوند اظهار کرد: همچنین کارکنان مدارس که خود را بیمه حوادث می‌کنند، می‌توانند از بیمه مسئولیت مدنی برخوردار شوند.

برقراری «بیمه حوادث» دانش‌آموزی + جدول تعهدات و مبلغ حق‌بیمه

پایان خبر هانسی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برقراری «بیمه حوادث» دانش‌آموزی + جدول تعهدات و مبلغ حق‌بیمه" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برقراری «بیمه حوادث» دانش‌آموزی + جدول تعهدات و مبلغ حق‌بیمه"، کلیک کنید.