صدور ۱۰۵ فقره جواز تاسیس صنعتی در استان بوشهر

صدور ۱۰۵ فقره جواز تاسیس صنعتی در استان بوشهر

هانسی/بوشهر مدیر کل صنعت،معدن و تجارت استان بوشهر از صدور ۱۰۵ فقره جواز تاسیس صنعتی طی شش ماهه سال۱۴۰۳ در استان بوشهر خبرداد.

مهدی صفوی امروز ۱۷ مهرماه در گفت وگو با خبرنگار هانسی افزود: این میزان جواز تاسیس با سرمایه‌گذاری ۷۱ هزار و ۱۶۶ میلیارد ریال و اشتغال ۲هزار و ۶۳ نفر پیش بینی شده است.

وی با اشاره به زیرساخت‌های موجود نظیر شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اضافه کرد: در راستای تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» اقدامات متعدد و مؤثری در روند پیشرفت عملیات اجرایی طرح‌های صنعتی در سطح استان صورت گرفته است.

مدیر کل صنعت،معدن و تجارت استان بوشهر از تامین مالی و تسهیل واردات ماشین آلات ۱۴ طرح صنعتی بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در استان بوشهر خبرداد.

صفوی عنوان کرد: وجود ۲۱ شهرک و ناحیه صنعتی و ۳ منطقه ویژه اقتصادی در سطح استان از جمله زیر ساخت‌های استان برای ایجاد طرح‌های صنعتی در زمینه‌های مختلف است.

وی اضافه کرد: تشکیل جلسات مستمرکارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برای هر یک از بنگاه‌های اقتصادی جهت رفع مشکلات نظیر مسائل بانکی، امور مالیاتی، تأمین اجتماعی و غیره از جمله اقدامات موثر این اداره کل بوده است.

پایان خبر هانسی 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "صدور ۱۰۵ فقره جواز تاسیس صنعتی در استان بوشهر" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "صدور ۱۰۵ فقره جواز تاسیس صنعتی در استان بوشهر"، کلیک کنید.