هشدار سازمان غذا و دارو درباره خطرات مشروبات الکلی تقلبی

هشدار سازمان غذا و دارو درباره خطرات مشروبات الکلی تقلبی

آفتاب‌‌نیوز :

روابط عمومی سازمان غذا و دارو، نسبت به خطرات جدی مصرف مشروبات الکلی تقلبی هشدار داد.

 روابط عمومی سازمان غذا و دارو اعلام کرد: مصرف این نوع مشروبات، به‌ویژه به دلیل وجود موادی مانند متانول، می‌تواند به مسمومیت‌های شدید، کوری و حتی مرگ منجر شود.

رعایت قوانین شرعی و قانونی در کنار آگاهی از خطرات مصرف الکل برای حفظ سلامت افراد و جامعه ضروری است. مصرف مشروبات الکلی علاوه بر اینکه غیرقانونی است، سلامت جسمی و روانی افراد را نیز به شدت تهدید می‌کند.

سازمان غذا و دارو همچنین از مردم خواست تا مراقب سلامت خود و اطرافیانشان باشند و از هرگونه مصرف مشروبات الکلی به شدت پرهیز کنند.

سازمان غذا و دارو یادآور شد: در صورت بروز علائم مسمومیت، مراجعه سریع به مراکز درمانی می‌تواند جان افراد را نجات دهد.

منبع: روزنامه هم میهن 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هشدار سازمان غذا و دارو درباره خطرات مشروبات الکلی تقلبی" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هشدار سازمان غذا و دارو درباره خطرات مشروبات الکلی تقلبی"، کلیک کنید.