ضرورت برنامه‌ریزی و تأمین اعتبار برای موفقیت جشنواره شعر علی‌‌اکبر(ع)

ضرورت برنامه‌ریزی و تأمین اعتبار برای موفقیت جشنواره شعر علی‌‌اکبر(ع)

دبیر شعر و ادب جیحون استان یزد گفت: تأمین اعتبار و برنامه‌ریزی دقیق برای برگزاری موفق جشنواره بین‌المللی شعر و مدیحه‌سرایی حضرت علی‌اکبر (ع) گام نخست در برگزاری است.

به گزارش خبرنگار هانسی، علیرضا احرامیان‌پور دبیر شعر و ادب جیحون استان یزد در نشست رئیس و معاون باشگاه رشد استعدادهای هنری و ادبی جوان دانشگاه آزاد اسلامی با دبیر تخصصی جشنواره شعر علی‌اکبر(ع) از سری برنامه‌های چهارمین جشنواره امامت و مهدویت گفت: تأمین اعتبار و برنامه‌ریزی دقیق برای برگزاری موفق جشنواره بین‌المللی شعر و مدیحه‌سرایی حضرت علی‌اکبر(ع) گام نخست در برگزاری است.

وی افزود: گام بعدی داشتن نقشه راه است که مراحل مختلف و زمان انجام را مشخص می‌کند. تأمین محتوا یک ماه وقت لازم دارد که در زمان باقیمانده باید انجام شود.

دبیر شعر و ادب جیحون استان یزد خوراک دادن اطلاعات روزانه، هفتگی و ماهانه جشنواره به شبکه‌های اجتماعی مانند تلگرام، اینستا، ایتا و … بازنمایی و تکرار را کلیشه سازی شدن برشمرد و عنوان کرد: فن تکرار و ایجاد کلیشه در ماندگاری جشنواره در ذهن مخاطب نقش اساسی بر عهده دارد.

به گزارش هانسی،  جشنواره شعر علی‌اکبر(ع) با هدف شناسایی و پرورش استعدادهای جوان در عرصه شعر و ادب برگزار می‌شود و اهتمام ویژه‌ای به ارتقای کیفی برگزاری این‌گونه رویدادها از سوی مسئولان دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ضرورت برنامه‌ریزی و تأمین اعتبار برای موفقیت جشنواره شعر علی‌‌اکبر(ع)" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ضرورت برنامه‌ریزی و تأمین اعتبار برای موفقیت جشنواره شعر علی‌‌اکبر(ع)"، کلیک کنید.