دستگیری اعضای باند سرقت کابل‌های برق در کرمان

دستگیری اعضای باند سرقت کابل‌های برق در کرمان

هانسی/کرمان معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از دستگیری باند سه نفره سارقان سیم و کابل برق با کشف ٢۴ فقره سرقت خبر داد.

هادی خالویی صبح امروز ۲۳ مهرماه در تشریح این خبر بیان کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل هوایی برق و ایجاد نارضایتی عمومی به علت وقوع خاموشی و آسیب به تجهیزات برقی شهروندان، بررسی موضوع در دستور کار قضایی قرار گرفت.

وی با اشاره به متلاشی شدن باند سرقت سیم و کابل با دستگیری دو سارق و یک مالخر اظهار کرد: مقدار زیادی اموال سرقتی از محل سکونت این افراد کشف و متهمان در بازجویی‌های خود به ٢۴ فقره سرقت سیم و تجهیزات انتقال برق در شهر کرمان اعتراف کردند.

معاون دادستان کرمان افزود: اتهام این افراد مبنی بر سرقت و خرابکاری در شبکه برق‌رسانی تفهیم و با قرار بازداشت موقت به زندان معرفی شدند.

پایان خبر هانسی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دستگیری اعضای باند سرقت کابل‌های برق در کرمان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دستگیری اعضای باند سرقت کابل‌های برق در کرمان"، کلیک کنید.