آمار نهایی نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه آبادان / 72 کاندیدا در آبادان تایید صلاحیت شدند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری هانسی از آبادان؛ کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان آبادان در اطلاعیه ای آمار نهایی نامزدهای تایید صلاحیت شده انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه را 72 نفر اعلام کرد.

متن این اطلاعیه به شرح ذیل می باشد:

با سلام

پیرو اعلام خبر تعداد نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه آبادان به اطلاع می رساند براساس اعلام شورای نگهبان و ستاد انتخابات کشور تعداد نامزدهای نهایی حوزه انتخابیه آبادان 74 نفر بوده است که در آخرین لحظه و پیش از اعلام نهایی آگهی انتشار 2 نفر نامزدها انصراف خود را اعلام نمودند و تا این لحظه، طبق انتشار آگهی سامانه جامع انتخابات وزارت کشور که در این اطلاعیه پیوست می باشد، تعداد نامزدهای تایید صلاحیت شده این حوزه انتخابیه 72 کاندیدا می باشد.

کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان آبادان

46

آمار نهایی نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه آبادان / 72 کاندیدا در آبادان تایید صلاحیت شدند

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آمار نهایی نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه آبادان / 72 کاندیدا در آبادان تایید صلاحیت شدند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آمار نهایی نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه آبادان / 72 کاندیدا در آبادان تایید صلاحیت شدند"، کلیک کنید.